Friday, October 23, 2009

ptptn

yeay ptptn dh dpt. then dpt plak green light dr my beloved dad untuk gune that money on my shopping! hehe. patot la pg td tgn ak gatal. nak dpt wang rupenye. so lets SHOPPING !!
*new sony AND nokia
*new mango bag
*new PDI jeans
*new levi's shoe
*new hush puppies shirt
*new converse shirt
enough for that. yg balance use for jalan2 n treat family.speacially my kakaktua. i love herrr. na belanje dye new MNG jeans.yg GREY colour tuh. i noe you love them kakak! then na beli new hp for my dad(tu pun kalo dye na trime ak beli neh) haha. then for my mom tatw lagi na beli ape.hm, maybe perfume or baju kurung yg mahal2. love youu mum, dad !
p/s: tade na paw2 ak ha.this my for me n my family aje. kawan2 taleyh na mintak.sbb you all pun dpt! hehe
yang hepi,
-naddyhashim-

2 comments: