Friday, March 25, 2011

jeng3!

bear2 baruu, name diberi..hmmm, mr.JIJI (genius) EHE ! ;D

hai gud evening , happy good day to all. harini bangun tdo lambat.. siap2 g keje kelam kabut gila. smpai ofis termengah2 macam la blari ke ofis tu.naik kereta kot. drama lebihh~ smpai2 ofis mcm biase lah sejuk xtkira..mcucuk tulang rusuk aku neh. hihi mgeletar lah aku mcm br lepas mandi air terjun..
balik2 rumah dh parking keta, angkat brg kua dr kete terus menuju ke bilik. tiba2.. jeng3...

ayahnda: nadiaaaa! turun sat..
(lalu aku pun turun....)
ayahnda: tu atas meja tu (sambil menunjuk ke arah satu kotak besa punya)
nadia: eh eh name saye laaaaa. hihihihi (smbil senyum lebar) mcm tau je sape bg ni.. (tgk name pengirim, oh yeah, anda lah orgnya)
ayahnda: sapa bagi? boyfriend kah?
*terang2 la name pompuan kat situ. haishh,x tgk kott
nadia: kawan poli nadia la bapak..

lalu di bukak nya kotak itu..jeng3.. eeeeeeee, cutenya.. xgraduate pun dpt dh bear2 graduate.. hehe syiok2..teringat dlu ada org ckp nk tgkap gambar ngn bear2 time dh graduate nti. huhu agak2 boleh ke tak ye? hmmmm.. so, ape lagi. ak pun terus la tgkap gmbar masuk FB.. asyik2 nak masuk fb, kecoh je.org len pun pnh dpt hadiah gak, xkecoh pun? suka hati aku lah. fb aku. tak suka remove je from fren. ekekeke tapi si gadis itu kate jgn la publish kat fb, dye takmo nilai keikhlasan dye tu disalah tafsirkan.. hehe ape2 pun tenkiu ye kamu.. syg kamu lebih~ hehe kte nak balik penang blnje kamu mkn kamu tanak.. nti kmu grad kte bg bunga yee. hehe THANKSSS :)

*ibu kte bleter kate kte mintak2 ngan kamu ke..dye bleter lagi knp kos pghantaran mahal sgt ni..lebih dr harga bear kot..sian kte kne bleter.. ibu..ouh ibu :)


2 comments:

  1. hik3...sayang! sape bg bear2 tu..keh3

    ReplyDelete
  2. hehehe girlfriend bagi.. bdk block dulu :)

    ReplyDelete